Sunday 10 July 2011

MAWAR UTK SELAMANYA..

Wah!! byknya aktiviti di Putrajaya
Kini berlangsung Pesta Flora
Gambar di bwh ini aku ambil pd pagi Jumaat 8hb julai


Hari Sabtu baru bermula perasmian 
secara besar-besaran dan meriah..

Warga Putrajaya khasnya jom ramai2 dtg 
bwk keluarga dan saudara mara
Seronok..
Byk masa lg blh plan utk berkunjung..


Setiap sudut penuh dgn bunga2 pelbagai jenis
cantik sgt..
harum plak tu..


CDM Siti Rozana tak lepaskan peluang
berposing sana-sini
walaupun dh sarat mengandung
posing tetap posing..
he he he..


Aku pun nk enterframe jgak
bkn selalu jln2 dlm taman mcm ni..
Klau blh semua sudut taman ni
aku nk bergambar..
Ketika ini blm ada pengunjung pun
Kami berdua jer yg dtg ronda2
Al-maklum la hari jumaat
Org lain pastinya sibuk bekerja..
Itu la syoknya bila dh freedom
dr segi masa ni..
Sambil jln2 pun duit masuk..
Freedom masa dan financial..
Alhamdulillah..
Rezeki Allah..



Kalau ada sesiapa nk tau 
mcm mne aku blh FREEDOM
dr segi MASA dan KEWANGAN
Jgn malu2 utk call aku
019-2808975
Aku akn share dgn semua caranya
Berminat utk jln2 enjoy2 duit masyuk
Mai la follow..

CDM YAN
CIKGU DAN MENTOR

No comments:

Post a Comment