Thursday 23 June 2011

WAH!! PENUH APPOINTMENT


Assalamualaikum 
dan Selamat Sejahtera

Dh lama x updated my blog
Hari2 sekrg ni semakin bz..
Appointment..Appointment..Appointment
 
Ramai yg ingin mengetahui
peluang yg ada di Akademi Taipan
Bagaimana nk register sbg student???
Aku pasti x kan menghampakan
sesiapa saje yg mahu grab this opportunity

Dr pg smpai ke mlm msih ada appointment..
Beberapa hari ni aku agak keletihan
Namun aku tetap bersemangat
Berkongsi peluang hebat ini..

Matlamat aku ingin melihat 
Anak Bangsa ku Berjaya 
Anak Bangsa ku Gemilang
Anak Bangsa ku Cemerlang
Anak Bangsa ku Kaya


Aku akan terus Berusaha
Dgn tekad dan 
Satu Jihad
Utk membantu meningkatkan 
Ekonomi Bangsa ku

Walau apa jua Cabaran
Akan terus ku rempuh
Walau ada yg berprasangka
Namun Aku x kan rapuh
InsyaAllah..
Bertemu Anda Di Puncak Kejayaan



1 comment:

  1. tahniah.
    semakin kencang meniaga.
    kemaraan yang tiada penghalang...

    ReplyDelete