Saturday 25 June 2011

MAHLIGAIKU SYURGAKU


Bila tiba hujung minggu aku pasti
ramai yg memilih utk beristirehat di rumah
Sudah tentu kita mahu kediaman yg terbaik
utk keluarga tersayang
Betoi tak??

Aku pun sama sentiasa mahukan keadaan yg selesa dan tenang
Di sini aku ingin berkongsi dgn rakan2 semua ruangan
kediamanku sekrg
Bkn utk menunjuk2 hnya sekadar sumber inspirasiku sendiri




Ruang Tamu Utama 
Set Sofa dr Rustica yg ku beli dgn harga RM12,000

Ruang utk menjamu selera seisi keluarga
Set Meja Makan ini pun dr Rustica
Harganya RM9,000

Ruangan Santai Tetamu
Set ini juga dr Rustica
Harganya aku lupa brp RM..hahaha..

 Deco utk ruangan makan

Gubahan bunga meja makan ni bernilai RM1,500
Hadiah dr Interior Designer rumah ku ini
Datin Faridah namanya..


Koleksi2 cenderahati dr pelbagai negara yg ku kunjungi
Termasuk la souviner2 dr kwn2 yg pergi melancong ke luar negara
Tq kawan2..sentiasa ingat kt aku yg lately ni selalu miss melancong 
sbb asyik mengandung jer..hehehe
Itu la hebatnya kawan2 di Akademi Taipan ni..



Gambar ini my hubby beli di Mekah 
ketika pergi mengerjakan Umrah 
pd tahun 2009




Laluan ke tingkat atas



 Ruang Tamu Kedua di tingkat atas



Ruangan ini tempat kegemaran anak2ku berkumpul dan bermain
sambil menonton tv

Sahabat2 di luar sana juga pasti inginkan kediaman
yg selesa dan sempurna
Dahulu aku hnya memiliki sebuah apartment kos sederhana
Namun selepas belajar di Akademi Taipan
Kehidupanku berubah dr biasa2 
menjadi luar biasa 

Kini mampu memiliki kediaman mewah
Rumah yg diami kini ku beli dgn harga 
lebih setengah juta
RM550,000
Renovation shj mencecah hampir
RM200,000
 
Puas rasanya mendapat hasil dr titik peluh sendiri
Mari sahabat2 yg inginkan perubahan hidup
Jom sertai kami di Akademi Taipan
Jgn malu Jgn Segan 
Tiada Rahsia Utk Mengecapi Kejayaan
Nk Tau??
Call Aku 019-2808975

No comments:

Post a Comment