Monday 20 June 2011

BERTEMU KAWAN LAMA


 Malam semalam aku berchating di fb dgn seorang kwn lama
Dh hampir 20thn x jmpe
Last jmpe ketika abis sekolah form 5 thn 1992
Nasib sekrg ni ada fb
Klau x mgkin smpai bila2 pun kami x kan dpt bertemu
Semlm juga kami plan aku dtg ke rumahnya..
Di rumah kak Hamidah Japri di jln kebun, klang
Aku hadir bersama CDM Siti Rozana

Ini la tuan rumahnya kak Hamidah..
Kak Midah masih tetap mcm dulu..
Orgnya peramah dan baik hati
Beliau menjadi guru 
Mengajar subjek favourate aku maths
Wah rasa mcm nk msk sek lak
hahaha..

Rupa-rupanya kak Midah berjiran dgn kak Ana satu hostel gak dulu
Kak Midah saje jemput dia dtg umh konon2 nk buat surprise
Pada mulanya kak Ana memg x cam aku

Kak Midah menjamu kami dgn menu ala2 westernnya
Sedap..Pandai kak Midah masak


Aku, Jane dan kak Ana
Mereka berdua ni mak buyong masing2 pregnant
Due pun lbh kurg jer..


Dh lama aku di rumah kak midah 
Puas rasanya..
Tiba masa utk aku mengudur diri
Alhamdulillah kini terjalin semula
Silaturrahim kami
Panjang umo bertemu lagi
Kawan2 lama yg mengenali diri ini
Hubungi la aku 019-2808975
InsyaAllah blh aturkn temujanji
Hobiku jln2..Jd x de masalah utk jmpe..
Semoga kita sume sentiasa mendapat keberkatan
Mengeratkan Silaturrahim
Aminnn...


No comments:

Post a Comment