Friday 17 June 2011

HEBATNYA!!!...MASUK SURAT KHABAR LAGI..


Wah!!..Bertuahnya aku menjadi warga Akademi Taipan 181
Pelbagai kejayaan yg telah aku kecapi
Di sini sesiapa pun blh mencipta kejayaan masing2
asalkan mahu belajar dan ikut modul
Ianya bukan omongan kosong malahan byk bukti2 kejayaan
dan menjadi paparan di dada2 akhbar
Tak percaya???
Lihat lah keratan2 akhbar di bwh..




Berikut adl sebahagian dr artikel2 surat khabar yg dpt aku paparkan
Terlalu byk lg edisi2 yg di tulis dr masa ke semasa
Amacam Hebat tak???


Pakej2 pelancongan ke luar negara pun menjadi paparan hebat
Yg bestnya pakej2 pelancongan ini percuma
utk semua student2 yg qualified..


Melancong ke Beijing China
Wow memang luar biasa dh la melancong percuma 
masuk surat khabar lagi
Syoknyaaaa...


Pengembaraan Rohani mengerjakan Umrah
Sayunya hati ketika berada di Tanah Suci Mekah
Aku merasakan byk2 destinasi pelancongan yg telah
ku lawati..Di sini lah yg paling istimewa..
Tak dpt di gambarkan perasanku apb di jemput 
menjadi tetamu Allah
Syukur Alhamdulillah..Hanya insan2 yg terpilih saja
yg dpt menjejakkan kaki di sana
Semoga Allah mengkabulkan doa ku 
utk menjemput ku semula ke sana



Switzerland..Negara yg mempunyai landskap yg sgt indah
Subhanallah cantiknya view
Jauh perjalanan luar pandangan
Indahnya bumi ciptaan Allah
Kerdilnya kita sbg hambanya


Tawaran Pakej Pelancongan Percuma ke setiap pelusuk dunia
ini tak pernah berhenti
Next trip kita akan ke Umrah/Holland/Belgium
Sape nk ikut??
Mai la 
Register sbg student di Akademi Taipan 181


Call Aku 019-2808975
Jom..jom..jom..



No comments:

Post a Comment