Monday 13 June 2011

DULU IMPIAN KINI DAH JADI KENYATAAN

Bermulanya aku menjadi student di Akademi Taipan 181 adl tanpa pengetahuan suamiku..
Beliau terlalu negative ketika itu
Jd aku terpaksa mengorak langkah secara senyap2
Pd bulan pertama penglibatanku dh ada hasil yg boleh ku buktikan kpdnya 
walau pun blm buat apa2 tindakan
Siapa tdk teruja sbg student pun dh ada pendapatan
Bukti itu lah yg melembutkan hati suamiku 
memberi keizinan utkku meneruskan langkah
menjadi graduan yg cemerlang..
Pd ketika itu aku join kelas secara part time
Aku msih bekerja sbg kerani kilang di Subang Perdana
Peluang yg dtg terus ku rebut krn aku tau segala impianku 
hanya akan sekadar mimpi sekiranya aku tetap makan gaji..
Setelah setahun setengah aku buat keputusan utk berhenti kerja
dan menumpukan sepenuh masa di Akademi Taipan

 PENGANUGERAHAN PANGKAT DSM (PANGKAT KE-3 TINGGI)

PENGANUGERAHAN ELAUN KERETA
Benar kata pepatah "Di mana ada KEMAHUAN di situ ada JALAN, di mana ada PELUANG di situ ada KEJAYAAN"
Selepas setahun aku di nobatkan pangkat ketiga tertinggi DSM & meraih elaun kereta
Wow mana ada ganjaran yg hebat mcm ni kt luar
Kita boleh pilih jer apa jenis kereta yg kita mahu company byr bulan2
Apa tunggu lg inilah masanya nk merasa memiliki kereta mewah..

 MERCEDES BENZ E200K & TOYOTA ALTIS 1.8G
Seblm ini kami suami isteri memiliki kereta kebanggaan Malaysia Proton Wira
Kami upgrade ke Toyota Altis yg berharga lbh RM120,000
Tahun berikutnya kami menambah kereta kedua Merc E200K baru bernilai RM486,000


Gambar kenangan di hadapan rumah pertamaku Pangsapuri Subang Suria
Rumah yg kami beli ketika kami makan gaji



Setelah 2thn aku menambah aset keluarga membeli rumah kedua di Denai Alam, Shah Alam 
melalui Elaun Rumah yg di tawarkan..
Rumah ini bernilai lebih setengah juta RM550K
Alhamdulillah selagi kita yakin dgn rezeki Allah
Dgn D.U.I.T insyaAllah sume boleh!!!..
DOA 
USAHA
ISTIQAMAH
TAWAKAL


Aku telah buktikan dgn izin Allah swt dlm tempoh 3thn bersama Akademi Taipan 181
Berjaya mengumpul aset lebih 1juta
Melangsaikan hutang (Apt Subang Suria RM68K)
Melancong ke Luar Negara secara percuma 
(Istanbul Turki,Beijing China,Korea,Umrah,Paris,Switzerland,Hong Kong dll)
Pencen seblm usia pencen
Pendapatan 5angka sebulan

Siapa yg mahu menyahut cabaran utk mengubah sejarah hidup
Serta mahu merealisasikan sume impian
Hubungi ku segera 019-2808975
 Jika Anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, Anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah Anda lakukan
Buang sume alasan & bertindak sekarang..
Don't Forget To Call Me


No comments:

Post a Comment