Monday 13 June 2011

MANISNYA SEBUAH KEJAYAAN..


Penganugerahan CDM yg di sampaikan oleh Tun Musa Hitam
Inilah kemuncak kejayaanku..
Inilah saat yg paling bersejarah apabila aku di nobatkan pangkat tertingi
ala-ala ketua pengarah gitu cume bezanya di sini ramai yg blh qualified..tu yg best tu..
Kalau di tpt kerja kita biasanya pangkat tu khas utk seorang jer..
Jd terpaksa bersaing sesama sendiri..tu yg byk PHD (perasaan hasad dengki) & cucuk menyucuk kwn mnjd lawan..
Yg pastinya golongan atasan jer @ yg ada kabel besar jer la yg akn merasa..
Alhamdulillah aku telah buat keputusan yg tepat utk join Akademi..
Kalau dulu aku tdk mahu merebut peluang pasti aku masih bergelar 'minah kilang'
Belajar di Akademi ku yg hebat inilah yg telah mmbolehkan aku mengubah sejarah hidup 
yg dulunya susah kpd senang malahan kini MEWAH..

Lihatlah perubahan diriku..
Rasanya utk aku kelihatan lawa begini ketika majlis perkahwinanku jer dulu..
Tp sekrg sosial life aku dh berubah..
Aku dh biasa kelihatan cantik & menarik
Mampu berpakaian yg mahal2 sehingga mencecah ribuan ringgit sepasang
Bila dh ada duit semua impian boleh di gapai
Bukan nk bangga diri @ pun riak malah aku amat bersyukur dgn rezeki Allah
Kita memang perlu jd kaya
Berniaga memang sunnah Rasulullah
Apa tunggu lagi marilah kita bersama2 mencipta kejayaan & kekayaan
di dunia juga akhirat



Jom tiru mcm aku..
Siapa sangka seorang kerani kilang spt aku di jemput utk memberi ucapan di hadapan ribuan hadirin yg dtg
ke majlis khas yg di sediakn oleh campany utkku
"MALAM BERSAMA BINTANG BARU"
Aku amat bangga menerima penghargaan yg sgt bernilai ini & sekali lg mencatat sejarah
indah dlm hidupku

 Inilah Cikgu Dan Mentor kesayanganku..
CDM Kartini Md Yaacob
Beliau byk membimbing & mengajarku erti sebuah perjuangan
Perjuangan utk meraih kejayaan..
Anda pun boleh sekiranya anda mahu..
Ayuh bersama2ku mengecapi kejayaan gemilang dlm hidup
Juga mencari keberkatan dunia akhirat
Mengeratkan silaturrahim
Call me 019-2808975

No comments:

Post a Comment