Saturday 11 June 2011

SERONOKNYA MELANCONG

ISTANBUL, TURKI
Wow aku sgt-sgt teruja bila mndapat tawaran melancong ke luar negara secara percuma..
Destinasi pertamaku adl Istanbul Turki..
Seumur hidupku tdk pernah termimpi pun utk pergi melancong lbh-lbh lg ke luar negara krn sesungguhnya negara tumpah darahku sendiri bumi Malaysia ini msih blm dpt ku teroka..
Inilah yg di katakan rezeki Allah sekiranya kita berusaha krn yg pastinya tawaran pelancongan percumaku ini bkn dtg bergolek mahu pun secara kebetulan tp adalah dgn usaha yg ku lakukan apabila aku cuba merebut peluang bersama akademi yg amat hebat..
Kali pertama aku memiliki pasport antarabangsa siapa sangka aku telah di terbangkan ke negara yg agak jauh sehingga mengambil masa lbh kurang 11jam perjalanan..
Inilah pengalaman indah yg tdk dpt di gambarkan..Umpama mimpi namun ianya sememangnya realiti..






BEIJING, CHINA
Berkat usaha yg berterusan aku di tawarkan utk melancong ke destinasi yg lain pula iaitu Beijing, China
Pada ketika ini aku bertambah yakin dan aku pasti akan dpt meneroka setiap destinasi pelancongan dunia suatu ari nanti..
Berada di Beijing ketika ini sgt sejuk suhu di bawah paras beku..pertama kali aku melihat salji dan melihat sungai-sungai beku sehingga kita blh brjalan di atasnya..wow memamg teruja..



UMRAH MADINAH, MEKAH
Agak puas aku melancong ke negara -negara luar kini tiba pula masa utkku berhijrah ke tanah suci mengerjakan umrah..
Aku telah mendapat tawaran umrah percuma sebyk 2kali di mana kali pertama pd thn 2007 aku telah membawa ibuku bersama manakala kali ke-2 pd thn 2009 aku hadiahkan kpd suami
Alhamdulillah pd usia yg muda aku telah pun menjejakkn kaki di bumi ambia'..
Aku pasti ramai yg berimpian sama spt ku namum sekiranya utk ke sana menggunakn simpanan sendiri agak mustahil bg ku dgn sekadar gaji bulanan rm1500..
Bersama Akademi memang luar biasa..aku dpt merealisasikan segala impian ku..
SYDNEY, AUSTRALIA
TOKYO, JAPAN






PERTH, AUSTRALIA




SWITZERLAND





HONG KONG


Inilah sebahagian dr pengalaman pengembaraan ku menjelajah segenap pelusuk dunia dimana semuanya adalah percuma..sebenarnya ada beberapa negara lg spt Korea dan Paris yg tdk dpt aku paparkan gambarnya di sini krn ianya hilang dr simpanan ku tp tdk mengapa krn memorinya tetap segar di dlm ingatan ku..
Aku amat berbesar hati utk berkongsi setiap pengalaman manis ku bersama sesiapa shj yg ingin menikmati pelancongan percuma yg telah ku kecapi..
Anda blh terus menghubungi ku di talian 
019-2808975
Aku pasti amat berbangga sekiranya ramai individu di luar sana yg mungkin memiliki hobi @ berimpian utk menakluki dunia pasti akan menjadi kenyataan jika anda mahu berusaha dan mahu merebut peluang bersama Akademi ku
Aku sendiri telah 8thn menyertai Akademi ini dan dlm tempoh itu aku telah menerima tawaran melancong secara percuma lbh 10 buah negara..
Tiada yg mustahil sekiranya kita mengikut langkah orang yg berjaya..
Bersama Akademi anda hanya perlu ikut krn setiap siswazahnya pasti akan mendpt bimbingan dan latihan yg konsisten..
Sesiapa shj blh menyertai Akademi tanpa mengira latar belakang,pekerjaan @ tahap pendidikan anda..
Penyertaan blh di buat secara part time mahu pun full time..
Hubungi ku segera krn trip yg bakal menanti anda adalah Umrah/Belgium/holand 
Jom kita melancong bersama..

No comments:

Post a Comment