Saturday 18 June 2011

HARINYA TELAH TIBA -HONG KONG


Wowww...Bestnya...
Pagi ini sebahagian besar rakan-rakan seperjuanganku
akan di terbangkan 
ke Hong Kong
Tahniah!!!!...Tahniah!!!!...Tahniah!!!!...
Seawal jam 6pg mereka di minta brkumpul di KLIA


Kali ini aku tdk pergi bersama
meski pun aku qualified
Namun tiada ape2 kerugian bg ku
krn pakej tersebut 
blh di jual
dan aku mendapat CASH
Tetap Syokk...


Dh terlalu byk kali aku telah pergi melancong
Kini itu bukan matlamatku utamaku lg
Namun Fight tetap Fight
Qualified tetap Qualified
Terutama Student-Student baru
Anda lebih berpeluang
Begitu juga yg pd baru nk mengintai2 peluang
Yg baru register pun sama
UMRAH / HOLLAND / BELGIUM
Sedang menunggu pengunjungnya

Jom ramai2 kita Fight
Wajib Qualified
Nk tau mcm mne???
Mudahhhh...

  HUBUNGI AKU 019-2808975




No comments:

Post a Comment